مرآت المومن

  • خانه 

کالای ایرانی قسمت 2 خدمات پس از فروش

25 فروردین 1397 توسط مرآت المومن

​بعد از کیفیت نوبت به خدمات پس از فروش میرسه. در این قسمت کالاهای ایرانی ضعف بزرگی دارن. هر وسیله ای حتی اگر کیفیت ساخت بالا داشته باشه ایرانی باشه یا خارجی باشه ممکنه خراب بشه در این صورت خدمات پس از فروش به میان میاد. قسمتی از مبلغ خرید مربوط به همین خدماته اما در عمل می‌بینیم در برخی از موارد کم لطفی میشه و صنایع شرکت ها یا کارخانجات به جای خدمات درست و سریع و بدون تاخیر دیده میشه با عدم خدمات درست و سریع، نارضایتی مصرف کننده رو فراهم میارن. مطمئنا این به نام برند و نام کشور سازنده اون آسیب میزنه.در حال حاضر برند های خارجی خدمات بهتری دارند.

قسمت بعدی میزان و نوع خدمات پس‌از فروشه.

هنگامی که شرکتی به کیفیت محصولش مطمئنه میتونه گارانتی بیشتری رو برای محصولش قرار بده.مطمئنا مصرف کننده هم این رو احساس میکنه.

محصولی که در عرف منزل باید ده سال کار کنه یک سال گارانتی واقعا کمه.مصرف کننده تمایل داره از کارکرد وسیله خریداری شده حداقل به میزان نصف عمر اون وسیله مطمئن باشه که تضمین آن به عهده سازنده است.خودم رادیاتور ایرانی خریدم که گارانتی پانزده ساله داره. پکیج ایرانی خریدم که گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش مناسبی در عرف مردم داره.

مطلب قبلی
مطلب بعدی
 نظر دهید »

موضوعات: کالای ایرانی لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

خرداد 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

مرآت المومن

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع
  • کالای ایرانی

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس