کالای ایرانی قسمت 4 تبلیغات
نکته بعدی تبلیغات و احیای وجهه از بین رفته کالای ایرانیه.
برای تصحیح افکار مردم تبلیغات مناسب بسیار مهم است و همچنین کاهش تبلیغات برند های خارجی توسط دولت و ایجاد بستر مناسبی برای تبلیغات کالاهای ایرانی بسیار کمک کننده است.
کالاهای خارجی برای به دست آوردن بازار ناب ایران تبلیغات استراتژیک دارن و به هر قیمتی در حال تبلیغات گسترده هستند. اما در مقابل شاهد هستیم که برند های ایرانی حتی استراتژی تبلیغاتی هم ندارند چه برسد به تبلیغات استراتژیک. البته کمی هم باید حق به برند ها داد. چون سایه سنگین تبلیغاتی برند های خارجی اجازه تبلیغ به برند های داخلی نمیدهد. اینجاست که حمایت دولت موثر است. در درجه بعدی بهبود کیفیت کالای ایرانی به تصحیح این فکر کمک میکنه و دولت میتونه با دادن درجه کیفیت به برند های با کیفیت و برتر داخل و اعلام به مصرف کننده در رسانه ها به مصرف کننده کمک کنه.برند ها یک روزه برند نشدن. تبلیغات و افزایش کیفیت و رضایت مشتری،تنوع محصولات و بازاریابی خوب در عرصه کشور و بین الملل عامل ایجاد برند مناسبه.